Oppsummering fra årets påskekampanje
Påskeferien er over, og her kommer resultatet fra kampanjen vi kjørte i forkant av ferien.
Påskeferien er over, og her kommer resultatet fra kampanjen vi kjørte i forkant av ferien.
Vinterferien er over, og kampanjen vi kjørte i den forbindelse er avsluttet. Da passer det fint med en liten oppsummering.
Nettverk og relasjonsbygging viktige suksessfaktorer for de fleste næringer og markeder, og MICE-markedet (møter, insentivturer, konferanser og arrangementer) er intet unntak. Dette gjelder lokalt, men også nasjonalt og internasjonalt. Ideer og impulser utenifra, og ikke minst samarbeid, er helt avgjørende for å lykkes.
Onsdag 21. februar gjennomførte vi for andre gang den hyggeligste workshopen vi vet om: skriveworkshop for våre medlemmer!
Destinasjon Haugesund & Haugalandet (Visit Haugesund) arbeider for å styrke lokalt reiseliv, våre medlemmenes lønnsomhet og konkurranseevne. Dette gjøres blant annet gjennom markedsføring lokalt, regionalt, nasjonalt og internasjonalt. I tillegg til å delta aktivt i arbeidet for gode og forutsigbare rammebetingelser for næringen. I vårt arbeid har...
Vi har mye kjekt på programmet for våre medlemmer i 2024. Mer informasjon og påmelding til det enkelte arrangement kommer, men husk å hold av dato allerede nå 📅
Cruiseoversikten for 2024 er nå klar, vi minner om at det kan komme endringer i klokkeslett, kanselleringer og nye anløp - vi vil derfor anbefale dere til å følge med på https://karmsundhavn.no/maritimt/anlop/ sin cruiseoversikt, velg fane "cruise".
I desember 2021, inngikk vi et samarbeid med andre destinasjonsselskap på Vestlandet og lansdelsselskapet Fjord Norge for å skape en plattform dedikert til reiseinspirasjon, turistinformasjon og reiseplanlegging på tvers av destinasjoner. Siden det har vi jevnlig overvåket, evaluert og forbedret.